11:13 pm

Nome della cartella

Search

Aikido

TechBricks

Terra-Tech

Epici Racconti

Hubspot SCAI

Writing Coach

Sindone

Museo Don Bosco

Piemonte Cuore d'Europa

Final Six

202 GB / 1,4 TB

ORBIT

Typology

Contest Per Brand Identity Innovativa E Design Di Prodotto​

Client

Goldreed Industrial Design Award

Un concept di brand identity per un’azienda innovativa nel campo della tecnologia sostenibile. Il concept è stato realizzato per il Goldreed Industrial Design Award, sulla base della filosofia dell’economia circolare applicata al settore dell’elettronica di consumo. Ogni aspetto: dalla modellazione al rendering 3D, dalla visual identity al logo è stato studiato e progettato dall’inizio.

202 GB / 1,4 TB

Search
Positions
Porfolio
Web Dedign
Event Design
Graphic Design
Devices

EVENT DESIGN

GRAPHIC DESIGN

Terra-Tech

TechBricks

Epici Racconti

Writing Coach

Hubspot SCAI

VTM

Museo don Bosco

Piemonte Cuore d'Europa

Final Six

Sindone

Fube

Fera

Wikimedia

202 GB / 1,4 TB

Nome App

Nome App

Nome App

Nome App

Nome App

Nome App

Nome App

Nome App

User Name

Search

ORBIT

Cliente

Goldreed Industrial Design Award

Tipologia di progetto

Contest per Brand Identity Innovativa e design di prodotto

Data

2021

Un concept di brand identity per un’azienda innovativa nel campo della tecnologia sostenibile.
Il concept è stato realizzato per il Goldreed Industrial Design Award, sulla base della filosofia dell’economia circolare applicata al settore dell’elettronica di consumo.

Ogni aspetto: dalla modellazione al rendering 3D, dalla visual identity al logo è stato studiato e progettato dall’inizio.

202 GB / 1,4 TB

Aikido Dojo

Client

Sportento ASD

Project type

Showcase site

Data

2024

A small multi-page site for a martial arts Dojo (Aikido) that wanted to present itself to interested individuals and establish a web presence, conveying its ability to combine tradition and modernity of a traditional Japanese martial art dedicated to peace.

202 GB / 1,4 TB

TRAVELS AND DRAGONS

Cliente

Isola Bianca di Quality Viaggi sas

Tipologia di progetto

Landing page

Data

2024

Travels And Dragons is a project that combines travel and role-playing games. Two professional game masters, alongside an experienced guide, lead players and adventurers to live unique experiences both in the real world and in fantasy.

The project was to be structured as a classic landing page with CTAs (Call to Actions) linking to the travel products on the official travel agency website. The client came with clear ideas regarding the objectives and direction to give to the project, so the initial concepts were immediately appreciated. The collaboration with the client led to a rapid identification of the path to follow both graphically and for user interaction.

The result is an intuitive and engaging page that guides the user through a mysterious and adventurous atmosphere in exploring the possibilities of adventure.

202 GB / 1,4 TB